Pracujeme na zlepšení
našho webu.

Pripravujeme pre vás novú verziu webu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte
na adrese pelican@pelicanporadi.sk

Služby

Jednoduché a podvojné účtovníctvo

Ponúkame vám profesionálne vedenie účtovníctva a odborné konzultácie v ekonomickej sfére. Správne vedenie účtovníctva je pre úspech vašej firmy kľúčové. Naším klientom poskytujeme nielen výkazy, ale aj názor a kvalifikované upozornenia a odporúčania. Naším spoločným cieľom je dosiahnuť vysoko efektívne procesy, dynamizáciu postupov a optimalizáciu Vašich nákladov na účtovníctvo aj prostredníctvom postupnej automatizácie účtovníctva využitím umelej inteligencie. Hlavné výstupy z účtovníctva poskytujeme v slovenskom, anglickom a nemeckom jazyku.
  • systematická mesačná spolupráca
  • vedenie účtovníctva malých a stredných firiem
  • zostavenie daňových priznaní pre DPH
  • analýza a posúdenie predložených dokladov, spätná väzba klientovi
  • vypracovanie ročných účtovných závierok, daňových priznaní,
  • vypracovanie mesačných výkazov a hlásení pre banky a inštitúcie
  • poskytovanie usmernení a upozornení k úprave legislatívy a Vašim povinnostiam
  • vypracovanie, kontrola a zúčtovanie cestovných príkazov
  • účtovné poradenstvo
  • kontrola, rekonštrukcia a revízia účtovníctva
  • vedenie účtovníctva vzdialene v software klienta
  • vedenie účtovníctva u klienta
  • viacstupňová kontrola výstupov

Mzdy a personalistika

Prenechajte zodpovednosť za kompletné mzdové účtovníctvo na nás. Budeme za vás sledovať zmeny v legislatíve, udržiavať mzdový softvér, spracovávať mzdy, distribuovať výplatné pásky, poskytovať mzdové služby. Naše komplexné služby v oblasti miezd poskytujeme tak, aby sme naplnili všetky vaše očakávania týkajúce sa plnej zodpovednosti, dodržania právnych predpisov, najvyššej bezpečnosti a praxe zamestnancov. 

K spracovaniu miezd pristupujeme s diskrétnosťou a presnosťou v komunikácii. Naše mzdové účtovníčky ručia za správnosť spracovaných miezd, odvodov a daní. Vďaka svojim znalostiam v príslušnej legislatíve sú pripravené poradiť našim klientom v oblasti HR, v oblasti zdravotného a sociálneho poistenia, ako aj v oblasti pracovného práva.
  • výpočet mzdy, príspevkov na sociálne a zdravotné poistenie
  • kalkulácia dane z príjmov zo závislej činnosti
  • príprava podkladov pre účtovanie miezd
  • príprava a zasielanie platobných príkazov k mzdám
  • zasielanie elektronických výplatných pások zamestnancom
  • vypracovanie a podávanie štatutárnych výkazov do sociálnej a zdravotných poisťovní, ako aj správcovi dane
  • prihlášky a odhlášky zamestnancov na jednotlivých inštitúciách
  • príprava potvrdení o príjme, ako aj ročných zúčtovaní dane
  • vypracovanie daňových priznaní k dani z príjmov fyzickej osoby
  • poradenstvo v oblasti vysielania zamestnancov, zabezpečenie A1
  • spolupráca so zahraničnými inštitúciami v prípade vyslaných zamestnancov
  • komunikácia a zastupovanie pred všetkými relevantnými úradmi v mene klienta
  • vypracovanie štatistických hlásení
  • konzultácie k zamestnávaniu zamestnancov, pracovné právo, zákon o sociálnom a zdravotnom poistení
  • konzultácie k expatriotom

Daňové poradenstvo

Poskytujeme flexibilné daňové poradenstvo podľa vašich konkrétnych potrieb s cieľom zvyšovať hodnotu vášho podnikania. Sme spoľahlivým partnerom pre plnenie vašich bežných daňových povinností v súlade s aktuálnymi požiadavkami slovenskej a zahraničnej legislatívy.

Naše znalosti v oblasti riadenia daňových rizík a daňového plánovania uplatňujeme pri riešení komplexnejších zadaní súvisiacich so stratégiou a vývojom vášho podnikania.

Daňové poradenstvo poskytuje našim zákazníkom certifikovaný daňový poradca Ing. Peter Vaňúr, ktorý má v oblasti daní 15 ročné skúsenosti. V snahe skvalitniť rozhodovacie procesy a uľahčiť riadenie vášho podnikania vám ponúkame aj nasledovné služby:
  • komplexné slovenské a medzinárodné daňové poradenstvo pre právnické a fyzické osoby
  • zostavovanie daňových priznaní
  • zastupovanie v daňovom konaní
  • registrácie daňovníkov pre daň z príjmov a DPH
  • voľba najoptimálnejšej formy podnikania
  • daňové plánovanie a reštrukturalizácie, optimalizácia
  • poradenstvo súvisiace so vznikom stálej prevádzkarne
  • poradenstvo pri likvidácii spoločností, fúzie a akvizície
  • zdaňovanie expatriotov na území Slovenska
  • daňový audit / Due Diligence
  • analýzy daňových dopadov zmluvných vzťahov
  • transferové dokumentácie
  • sprostredkovanie služieb audítora a daňového poradcu
  •  

Založenie spoločnosti a zmeny v ORSR

Založenie spoločnosti pod naším odborným vedením je pre klientov jednoduché a komfortné. Pri zakladaní spoločnosti či vykonávaní zmien v obchodnom registri vás zastúpime v celom procese vzniku a registrácie spoločnosti. Náš postup je overený a založený na efektívnom procese tak, aby sme minimalizovali čas a náklady potrebné na založenie. Tento proces trvá cca 2 týždne.

Pripravíme pre vás všetky dokumenty potrebné pre vznik spoločnosti, zabezpečíme ich obsahovú a formálnu správnosť a doručíme po pripomienkach klienta príslušnému úradu v požadovaných termínoch.
Po vydaní výpisu z Obchodného registra, prípadne iných registračných dokumentov, zabezpečíme registráciu na príslušnom Daňovom úrade pre daň z príjmu, prípadne iných daní.
Vy samozrejme môžete začať ihneď podnikať.

V prípade zápisu zmien v obchodných spoločnostiach je proces obdobný.

Prenájom sídla a spravovanie
elektronickej schránky

Kúpa vlastných kancelárskych priestorov alebo ich prenajatie môže byť z určitých dôvodov pre podnikateľské subjekty nevýhodné alebo nedostupné. Pre takéto prípady ponúkame rýchle a nenáročné riešenie – prenájom sídla.

Prenájom registračného sídla v Bratislave je výhodou pre začínajúcich podnikateľov, zahraničné subjekty alebo pre firmy, ktoré poskytujú svoje služby cez internet a nepotrebujú vlastné kancelárske priestory.

Zabezpečíme riadne označenie obchodného názvu vašej spoločnosti vyžadované príslušným zákonom. Každý klient má v našich priestoroch vlastný poštový priečinok a je informovaný prostredníctvom e-mailu o došlej pošte.
Ponkúkame Vám aj správu elektronickej schránky podnikateľov na www.slovensko.sk pre doručovanie orgánov verejnej správy.

Právne poradenstvo

S cieľom zabezpečiť našim klientom kompletný poradenský servis 
pod jednou strechou, spolupracujeme aj s advokátskou kanceláriou www.akpf.sk www.aksivacek.sk

Náš tím právnikov má bohaté skúsenosti s poskytovaním poradenstva pri fúziách a akvizíciách, v oblasti práva nehnuteľností, pri konkurze a reštrukturalizácii, pri vymáhaní pohľadávok ako aj v otázkach pracovného a obchodného práva. Rovnako Vám budú vedieť poradiť aj vo Vašich súkromných záležitostiach.
Copyright © 2018 
Pelican s.r.o.
Created by svitastudio